Bu Blogda Ara

22 Temmuz 2013 Pazartesi

YENİ MERAK...

       İnternette gezinmeyi, bişeyler arayıp, bilgi edinmeyi çok seviyorum, bu bana bazen sadece güzel vakit geçirtip, aradığım şeye ulaşmamı sağlasada, dahada önemlisi; blog yazmaya karar vermek, yeni hobilere sempati duymak gibi önemli adımlar atmama neden oluyo.
       Bahsi geçen hobilerden ilk i "keçe" oldu benim için. Eşimin bi iş arkadaşının kızım için yaptığı isimlikle tanıştım ilk keçeyle, hemen sempatimi kazanmakla kalmayıp, nasıl bişey ki, acaba nasıl yapılır, bende yapabilirmiyim denesem? gibi sorularla yer etti zihnimde.Aradan biraz zaman geçti tabi ama bigün yine internette bakınırken keçe sorgusuyla açılan sayfaları incelerken buldum kendimi, her açılan sayfada, yapılan her bi şeye olan hayranlığımla, bikaç gün bilgisayar başına oturduğumda ilk işim oldu aklımda kalan sitelerde yeni şeylere bakmak.
       Ve sonunda bi gün tüm cesaretimi toplayıp buluştum bende keçeyle :) 
İşte buda "ilk keçe maceram" ve hikayesi; http://10marifet.org/yazi/ilk-kece-maceram-2/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

peki senin yorumun ne?